So what if you can see, the dark inside of me

Jaha då var de dags i morgon igen! Ska in på behandling igen och det är inget jag ser fram emot såklart. Men de måste göras så det är bara att bita ihop som vanligt! Så idag har jag varit och tagit prover och kollat infarten till min Picc-line eftersom det ömmade lite igår, men de va nog ingen inflammation i alla fall och det var ju bra för de är inget som får gå fel med den så jag skulle behöva byta..
 
Har upptäckt att överallt jag tittat den senaste tiden så har de varit något som handlat om cancer. Filmer, dokumentärer, serier, artiklar och ja överallt finns de för att påminna en! Men speciellt när man ser filmer blir man nästan irriterad, varför ska så många filmer handla om människor som har denna skit sjukdomen men inte klarar kampen utan man får se dem kämpa för att sedan inte orka längre. Man får aldrig se någon klara kampen och komma tillbaka. Och många av filmerna förfinar sjukdomen endel kan jag tycka. De som är sjuka har håret kvar, mår inte så dåligt, vikten förändras inte och de orkar med mycket "vanliga" saker. Kan inte tycka att det är så verklighetstroget alla gånger men ja säger inte att alla filmer är så, några filmer visar verkligen hur det är och det känns nästan bättre att se en sån film då om man sitter hemma och själv har cancer och inte mår bra.
Att man är sjuk är inget man vill bli påmind om men det finns överallt och det kommer finnas saker som påminner en varje dag om att man är sjuk eller har varit.
Ville bara skriva av mig lite!
 
Nu ska ja gå upp och lägga mig och kolla lite serier! Alltid lika svårt att somna dagen innan behandling med alla tankar. VILL VERKLIGEN INTE!! Önskar att de bara kunde vara över nu så jag slapp mer. Så jobbigt att få må bra i en vecka och nu vet man att ja kommer må dåligt och ha ont i en vecka, BLÄ!
 

Madde

Önskar jag kunde förstå bättre så jag kunde ha ngt vettigt att skriva för att få dig att må bättre.. men jag tänker på dig varje dag petra. ses snart :) <3




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR