Medlemsträff och sjukhusbesök

På onsdags kvällen tog ja lilla bilen och drogtill Karlstad på medlemsträff med Ung cancer. Skulle träffas på Sandys café och var ganska nervös innan ja skulle gå in för va rädd för att jag skulle behöva sitta där helt själv om igen hade kommit.. Men oj va fel jag hade, hela cafét va fullt med folk och de fanns knappt bord! Fick i alla fall syn på Kristina som håller i träffarna så jag gick fram till henne :) Det blev bara vi två denna gång men vi hade de verkligen jätte trevligt! Så skönt att prata med någon som kan förstå vad man pratar om.
Satt och babblade på i en och en halv timme innan hon skulle med tåget och jag skulle hem. Om en månad är de en ny träff och hoppas at de kommer fler då! Längtar redan :)
 
Och på torsdag blev de sjukhusbesök. Inte så värt då de bar va ett besök till dietisten och allt ja skulle göra va att fortsätta som jag gjort innan med maten. Så ja.. kunde lika gärna sagt det över telefon. Men lite fick jag ju ut av besöket för jag har känt av lungorna/hjärtat ett tag så kollade om Marita var där så jag i alla fall kunde kolla upp syresättningen. Det hade sjunkit lite men var fortfarande ingen fara så bara att hoppas att det inte blir värre.
 
I stället för att de hugger så mycket i lungorna nu så gör de riktigt ont i tinningen på mig. Är som nån hugger mig med en kiv i tinningen och det gör riktigt ont, vet inte om det har med sjukdomen att göra men de hoppas jag inte.
Annars rullar de på som vanligt, är sjukt trött i kroppen och har ont överallt.. Psyket går upp o ner o hit o dit, blä..




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR