Får ta tag i de här!

Hej!
Herregud, de va snart ett år sen jag skrev ett inlägg på denna bloggen.. MEN nu kanske de kan bli en förändring för jag har äntligen efter typ 4 år utan fått mig en ny dator! Fast känner jag mig själv kommer jag inte bli någon storbloggare utan kanske hoppa in o skriva något lite då och då när ja känner för de :)
 
Annars sen sist då?
Izzie växer och blir sötare och goare för varje dag, lilla hjärtat <3
Lucas försöker jag hålla igång mellan alla skador och grejer vi lyckas med men han är fortfarande nr1, min bästa vän <3
Och Jonas är kvar i mitt liv och ingen kan vara gladare över det än jag! Jag älskar honom något oändligt <3
 
Jo, jag har slutat hos mina älskade grisar.. Kroppen klarade inte av det efter cancern. Skadan efter benmärgsprovet gör för ont och det är inte hållbart att plåga sig i smärtor genom arbetsdagarna när jag bara är 22. TYVÄRR! För ja älskar jobbet och alla dessa fantastiska djur ja jobbade med, men allt har ett slut och så är de bara.
Men jag ver ju tvungen att hitta en ny bana i lovet och komma på vad jag vill göra istället så jag kom med i något som kallas arbetslivsresurs. Och genom dem fick jag ett vikariat på ett fritidshem här i Säffle på Tingvallaskolan!
Jag skulle börja jobba 10 timmar i veckan på Moroten, ett fritids med barn från 8-12 år ungefär.
Kan inte säga annat än att detta är de absolut roligaste jag gjort! Varje dag var rolig att gå dit och man knöt sådana relationer med barnen man har, helt fantastiskt!
Fick även jobba lite inom Förskoleklass och detta var också underbart!
 
Så resultatet av detta blev att jag bestämde mig för att hoppa på Förskollärar utbildningen på Karlstads universitet! Har precis börjat och gått ca 2 veckor av mina 3,5 år jag har framför mig i skolbänken :D
 
Men nu får ja iväg och laga mat så får vi se när ja hoppar in o skriver igen. Det kan bli i morgon och de kan bli om ett år! Den som lever får se! ;)
PUSS!
 

Hittade hit, då jag i längre tid haft ont i armhålan 😕 hoppas du mår bra nu! Varma kramar 💕




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR