Liten paus!

Har tagit en liten paus från datorn ett tag, den är ju så himla seg så jag blir bara irriterad.. haha
Men har inte vetat riktigt vad jag skulle skrivit om så de är väl en liten anledning de med!
 
Känns så himla konstigt att igår var de en dag som jag skulle vart på behandling om jag inte vart klar. Man är helt ur rutin när de inte är prover, behandlingar och omläggningar varje vecka.. Väntar fortfarande på kallelse till röntgen, jobbigt att bara gå och vänta på de. Är riktigt nervös inför röntgen, dels för att det gör så ont med kontrastet och för att jag är rädd för resultatet sen. Bara hoppas på att jag lyckas slappna av mer denna gång så de inte gör så förbannat ont när man får kontrast vätskan!
 
Har det VÄLDIGT jobbigt psykiskt också just nu. De går upp och ner som en berg o dalbana, men mest stannar de nere och går inte ofta upp. Även om jag vet innerst inne att jag borde vara glad för att det är över men jag kan inte se något positivt i någonting alls vilket är väldigt jobbigt. Har svårt att sova på nätterna och de resulterar i att jag är trött på dagen och inte orkar något o då är man inne i en ond cirkel direkt. Får hoppas att detta värsta går över så småningom.
Enda gången jag känner mig lite mer uppåt och gladare är när jag får vara i stallet med min fina Lucas och alla underbara människor <3




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR