Röntgensvar

Var på läkarbesök i onsdags och allt såg bra ut! Känner mig lättad över detta men ändå känner jag min som innan? Trodde de skulle kännas mycket bättre att få reda på att det är borta nu men nej, ja känner mig fortfarande nere.. Det kommer nog ta längre tid än väntat att må bra igen.
 
I alla fall, proverna såg bra ut. Mina värde börjar gå mot normalt och sänkan såg bra ut. Ingen förändring på röntgen bilden vilket betyder att de är bara de tumörer jag haft som syntes men det är ingen aktivitet i dem bara död bindväv som sitter ihop. 
Pratade endel med läkaren om min smärta i kroppen på kvällarna och ska prova att ta medicin för detta och se om det blir bättre vilket jag hoppas på! Sen ville hon att jag skulle gå och ta fler blodprover för att se hur sköldkörteln fungerar eftersom jag fryser så och inte tappat vad jag borde i vikt. Sen hoppas jag på att få 3 månaders semester innan nästa sjukhusbesök, ska bli skönt att slippa dessa sjukhus ett tag! 
 
 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR