Bästa veckan på länge!

Har haft de helt underbart nere i Falsterbo med bara massa hästar precis överallt!
Får skriva en liten sammanfattning senare, för hinner inte skriva mycket nu. Men veckan har gått bättre än vad jag trodde. Trodde jag skulle bli trött i benen och inte orka med mycket men jag har vart med varje dag o gått massa på mässan, vart med i stallarna och kollat på fina hästar speciellt fina Scandic och Mikaela som tävlade på onsdag :)
Falsterbo är helt klart något jag ska tillbaka till, kändes nästan som att man var utomlands :) vi har strålande sol och varmt alla dagar, ar bara lite mulet och blåsigt onsdag kväll. Fredagen var de nog närmare 30 grader varmt och inte ett moln på himlen- då åkte jag o mamma ner till hamnen och stranden. Så sjukt fint var de, helt vit sand och grön/blått helt klart vatten. Typ som att va i Turkiet igen, haha! Gick i havet så jag hade vatten upp till låren och hade lätt kunnat bada men de får jag ju inte så vi får spara de till nästa år :)
 
Ska skriva lite mer när jag hinner, men nu vet alla att jag haft de så bäst jag kunnat ha de och jag har knappt tänkt på att jag är sjuk. Underbart att ha så bra människor runt mig hela tiden, guld värda <3




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR