Living the life i deserve

Denna helg har vart så underbart rolig och jag har haft så kul!
Under lördagen var jag med Mikaela och Scandic på tävling i Kristinehamn och det var lika kul som alltid att vara med :) Och de slutade på en delad 5e plats ändå! När vi kom tillbaka till stallet var partyt redan i full gång. Så det var bara att duscha och göra sig i ordning för vår pizza kväll i stallet! Jag och Isabelle fick åka till stan för att köpa pizza till alla. Vi släppte ut hästarna sen drog vi in till stan och de andra skulle på Harrys.
Och jag bestämde mig för att strunta i att jag var sjuk och strunta i mina vita blodkroppar för en kväll och följa med in på Harrys och göra de jag saknat länge, dansa loss med kompisar!
Blir ja sjuk så blir ja de finns inte mycket jag kan göra mer än att hoppas på de bästa!
Och jag hade de så underbart kul! Det var så sjukt varmt inne på dansgolvet och det var så mycket folk men det var så kul även om jag inte orkade så länge. Somnade som en stock så fort jag kom hem :)
 
När jag vaknade på Söndag hade jag ont i hela kroppen och kunde knappt gå.. Träningsvärk i varenda muskel och jätte trött! Men det va de helt klart värt!
Har sagt de många gånger men jag kan säga de igen. Det är så underbart att ha stallet, hästarna och alla underbara vänner där. Det är verkligen de som får mig att orka ta mig igenom de tuffa jobbiga dagarna. Ni är guld värda och de hoppas jag ni vet ♥
Snart är ja igång igen och då hoppas jag att ja kommer klara av Lucas och komma igång igen. Det är de jag drömmer om dag som natt och jag hoppas att de verkligen blir min verklighet inom en snar framtid.
 
Så ja, man kan väl säga att ja har levt livet på riktigt i helgen! Och jag har knappt tänkt någonting på att jag är sjuk utan jag har bara fått vara "som vanligt" och det har vart så skönt!
I morgon blir de provtagning och på Onsdag behandling, inte lika kul men de är bara att keep on going!
 

Det var så kul o se dig inne på Harrys även fast det inte gick å prata därinne! Fina Petra! Kramisar<3

krille

GILLA! :D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR