1 Månad

För en månad sen fick jag min diagnos och denna månad har gått så fort. Det har vart så mycket att göra och så mycket nytt att lära sig. Har inte hunnit smälta allt än eftersom allt gått så fort men de kommer nog ikapp mig mer o mer ju längre tid de går.
Det går inte en sekund utan att jag tänker på att jag är sjuk, allt jag gör måste jag anpassa efter min sjukdom. Denna helgen jag inte ens kunnat följa med och handla pga mitt immunförsvar. Nu är ju inte de så kul då men de är absolut inte kul att sitta och vänta i en varm bil på en parkering. Känner mig som en hund.
Går igenom en riktig självförtroende dipp för tillfället. Innan jag blev sjuk började jag för första gången i mitt liv känna mig lite nöjd med mig själv och livet men de skulle ju snabbt ändras. Jag får tydligen inte vara lycklig, de ska alltid vara något som äter upp mig innifrån och få mig att må dåligt.
Hatar att vara sjuk och jag hatar att denna sjukdom ska kontrollera hela mitt liv! Detta skulle bli bästa sommaren i mitt liv, när jag äntligen var lycklig. Men nu ska jag bara göra de bästa av de och försöka ta mig igenom de så gott de går..
 
Nu till de roliga!
Min lördag kväll spenderade jag i stallet med de bästa och hade grillkväll :) Var jätte trevligt, blev mycket skratt och flum! Vädret var perfekt, inte kallt alls och knappt några myggor och de är ju bra! Fick en sån fin blomma av Mikaela också när jag skulle hem :) De blev lite jobbigt när vi åkte och alla andra skulle gå till Harrys och ha kul. Att inte kunna följa med är väldigt jobbigt, man känner sig som ett barn igen. Men jag lär ju få vänja mig.. De jag var med på var väldigt trevligt i alla fall, Tack till alla inblandade! :)
 
Stort GRATTIS till bästa Mikaela och Scandic som kvalade Falsterbo på Lördagen också! :D Nu är de bara att börja packa! och hoppas på att jag håller mig pigg! :D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR