Behandling 3

Då var behandling 3 avklarad! Allt gick bra på sjukhuset men var väldigt trött hela dagen men blev piggare när jag fick komma ut från sjukhuset och åka hem. Direkt jag kom hem gick jag o la mig och sov ett par timmar eftersom jag mådde ganska illa. Vaknade nån timme för att ta medicin sen somnade jag igen och sov ända till i morse, så sammanlagt borde jag sovit ungefär 15 timmar. Mådde ganska dåligt hela kvällen och hade ont i huvudet men i morse är jag vaknade kände jag inte av någonting vilket var skönt!

Idag har de gått helt okej, var med till stallet under dagen och släppte min häst på bete, han blev så glad så när han fick massa mat :) Blev snabbt väldigt trött så fick lägga mig o sova nån timme när jag kom hem igen. Men som vi sagt, det är ju skönt att jag kan sova mig igenom de i stället för att bara vandra runt runt. För samtidigt som jag är trött så spritter de ju i hela kroppen efter alla mina olika mediciner..

Fått tid i Örebro för en ny PET-CT röntgen som ska visa om cancern gått tillbaka eller spridit sig, men de ser bra ut så förhoppningsvis blir de positiva svar på detta! Har även pratat med min läkare om de förra röntgen svaren från förra gången, och de hittade inga nya tumörer utan det var de vanliga som jag haft från början. Hon sa heller inget om att jag behöver ta om mitt benmärgs prov och ingen kan vara gladare än jag över detta besked! Hoppas jag ALDRIG behöver göra de mer! Men det var ju tur att de inte visade något på att de spridit sig till blodet i alla fall!

Mamma har även hunnit att sy en så snyggt Picc-line skydd till mig under dagen med blommor o grejer, så nu är jag så fin så :) Lite roligare än de på sjukhuset i alla fall!

Nej nu när jag sitter o skriver detta står mamma vid grillen, så får väl gå och se om jag får i mig lite mat :)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR