Dagarna efter behandling

Har inte riktigt haft orken eller lusten till att sätta mig vid datorn dessa dagar så därför jag inte skrivit något!
Men hur som helst så gick denna behandling riktigt bra om man i alla fall jämför med sist gång! Har knappt mått dåligt alls och inte alls varit lika rastlös. Men mycket av de beror nog på att jag fått nya mediciner, o de verkar ju hjälpa ganska bra!
Däremot har de varit ganska mycket jobbigare psykiskt nu ett par dagar, går runt o tänker på allt o ingenting. Så jag blir såklart väldigt trött, känns mest som jag blivit överkörd av en lastbil eller nåt liknande.
 
Var ju på behandling i onsdags och mådde bra hela dagen så klockan 12 på natten åkte jag ner till Säffle för att få träffa Martine! Blev ganska många tårar både hos oss och våra föräldrar. Kändes så sjukt att bara kunna krama om henne och att hon var hemma igen! Så min vanligtvis jobbiga behandlingsdag slutade bättre än nånsin :D
På lördag kom Martine och hämtade mig i Säffle så åkte vi för att kolla på Winnies valpisar, såå sjukt söta! De var som små hamstrar allihop och Winnie var så stolt :)
Sen har jag bara varit trött dessa dagar och mest legat still i soffan eller ute på altanen och bara stirrat rakt fram mest.. jättekul!
Men nu vill jag må bättre så jag får en bra vecka! :)
 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR