Happy day!

Idag är de en väldigt bra dag!
Började dagen med prover på sjukhuset inför i morgon, de var ju mindre kul då att behöva tänka på behandling..
 
Men de bästa av allt under dagen, Martine har äntligen kommit hem från USA efter nästan 1år! Fast hon är i Stockholm men kommer hem i morgon så då kanske ja får träffa henne! :D Helt ofattbart när telefonen ringde och de stod att  de va Sambon in tha house som ringde! Tänk att man kan sakna en människa såå mycket och nu är de inte långt kvar tills vi ses igen! :D Can't wait!
 
Sen har jag även köpt mig en surfplatta idag, nån Samsung fick de bli :) Eftersom min dator kraschade behövde jag ju något nytt. Men just nu kom jag fram till att jag nog hellre ville ha en sån som jag kan ta med till sjukhuset och kolla på när ja sitter där :)
Så har vart som ett barn på julafton idag och bara tittat på den och vart glad för att Martine är hemma :D
 
De enda jobbiga idag är att veta att man ska in på behandling i morgon.. Inget kul alls, mår typ dåligt bara av att tänka på att ligga där på sjukhuset. För att inte tala om dagarna efter när jag mår som sämst, usch det är inte alls kul och skulle ju inte behöva ha detta nu när allt kul händer denna vecka! Midsommar och allt, kommer förhoppningsvis orka göra något om jag inte mår sämre än sist vill säga.
Usch säger jag bara! Men jag hoppas på att jag är tillräckligt levande i morgon för att kunna träffa Marty en sväng! :D
 
Nu ska ja ta ut mina muffins jag bakat ur ugnen och hoppas på att de blev lika lyckat som vanligt! :)
 
Världens bästa sambo <3
 

Martine

Ååh, tack finaste du <3 SES SNART!!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR