Kommer inte på någon rubrik

Kan ju börja med att ta tillbaka att jag mådde bra från mitt förra inlägg. Helgen har inte vart kul alls, vart så himla rastlös och allt känns så konstigt. Svårt att förklara men ja klarar liksom inte av att sitta still en sekund samtidigt som det är för jobbigt att röra på sig. Allt är jobbigt, titta på tv, sitta vid datorn, läsa tidningar, ja ALLT är bara irriterande. Sov ju mycket första dagarna efter behandlingen men sen var till och med de tråkigt, blä! Så jag har väl mest suttit ute på altanen och pratat med mamma och gjort en massa små saker som inte tar lång tid för då hinner jag bli uttråkad. Allt detta plus att man känner att allt bara är svart och går emot en, jobbiga dagar helt enkelt!
Tragiskt liv just nu känner ja..
 
Men på Söndag vände allt och ja mår nu som vanligt igen! Konstigt detta, nu känns de inte nåt konstigt alls var bara svårt att somna igår men de kan ja ta!
Idag är jag lite av världens gladaste för jag orkade longera min häst lite själv idag, känns så underbart att få göra något mer än att bara borsta. Så är ganska lycklig för tillfället :) De är att bra tur att han finns, min fina Lucas- mannen i mitt liv ♥
 
 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR