Regnet öser ner

Allt gick bra igår i Örebro! Men det var lika tråkigt som de var sist att bara sitta i ett rum och dricka kontrast vätska som smakade skit rent ut sagt.. De var som sist men denna gång gjorde ja även en vanlig datortomografi så fick kontrast direkt i blodet också, de gjorde jätteont när de kom för kanylen hade kommit lite snett men det var bara att ligga still och vänta på att det var klart. När man får kontrast i blodet direkt så får man en liten speciell känsla i kroppen, man blir jätte varm och halsen känns som den ska brinna upp. Men de skummaste är att de känns verkligen som man kissar på sig, obehagligt som tusan! Speciellt när man vet att man druckit ungefär 2 liter vatten! haha
Har mått ganska dåligt varje dag nu. Det beror nog på att jag har problem med magen. Magkatarr är inte att leka med..Mår lite bättre när jag ätit någonting, sen äter jag ju medicin för de men de har inte verkat än riktigt tror ja..
 
Sommar vädret är på topp idag också, spöregn deluxe!! Men jag trotsade regnet och gick ut med Lucas en sväng, vet inte om han uppskattade promenaden dock! :) 
 
 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR