Tiden går så fort

Tänk att det är 1 år sen redan som jag tog studenten, SJUKT! Tänk vad mycket som hänt detta året som jag inte hade en aning om då när ja stod där i min vita klänning o studentmössa. Men det är bra att man inte vet allt i förväg!
Saknar Lillerud och alla underbara människor lite extra mycket just nu. Helt klart de 3 bästa åren i mitt liv och de kommer jag aldrig glömma!
Men idag var de inte jag som tog studenten utan de var världens bästa Zandra! :D Så fick mig en sväng till Åmål och hänga på henne när hon kom utspringandes i livet! Stort grattis världens finaste vän ♥
 
Hann även med ett besök hos Cathrine på salongen för att fixa peruken. Och tyckte jag att den var bra innan är de ingenting i jämförelse med nu! Nu är den perfekt! :D Tack bästa Cathrine! ♥
 
 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR