Min lilla kompis

Ny vecka nu då! Denna vecka är det inget större som händer, omläggning av picc-line och prova ut peruk igen bara.
Helgen har varit bra, inte mått dåligt eller nåt bara varit trött men de kan ja stå ut med. Känner mig heller inte så trött i benen som jag gjorde efter förra behandlingen. Man kunde bli slö i benen av den medicin jag får mot mitt illamående så det var ju bra att få en förklaring på varför de kan vara så då. Man ska heller inte köra bil under tiden jag äter denna medicin, de förklarar ju varför det var lite skumt att köra bil när jag körde sist, men de visste jag inte då.
Vart ute endel i solen i helgen i hopp om att få lite färg men det är inte jätte lätt.. Kommer ju vara blek när jag är sjuk men behöver ju inte vara så blek så ja skiftar i blått känner ja, haha! Tur de finns så fina fake grejer nu för tiden!
 
Jag förstår inte varför detta med att vara sjuk inte sjunker in. Eller så är de så att jag bara tar de ganska lugnt? Jag har inte brutit ihop något större än, trodde de skulle komma när håret började falla men de är inte så farligt ändå. Och att vara på sjukhuset är jag ju ganska van kan man säga efter allt jag gjort så det är jag ju inte rädd för heller. Det enda jag är mer nervös för är att jag ska må illa och bli riktigt dålig vid behandlingarna.
Vet att alla säger att ditt mitt liv ska börja på riktigt när detta är över och att min tur måste vända nångång men jag kan inte sluta tänka på vad som kommer komma härnäst? Med min enorma tur kommer det ju garanterat hända något nytt.. Trodde jag hade fått mitt för ett bra tag framöver, men det är väl lika bra att ta alla sjukdomar man kan nu när man är ung så kommer jag vara piggaste och friskaste nånsin när jag blir gammal!
 
Har en ny liten kompis som sprungit runt här hemma ett tag som tyckte de var jättekul med sällskap igår kväll. Springer runt en som en hund :) Helt orädd liten buse, men tyvärr ser den sjuk ut så dagarna är nog räknade.. Stackars liten!
Söt är busen i alla fall :) 
 
 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR