Miss Piggy

Idag var ingen vanlig dag för idag ska jag till jobbet och snosa bebis!
Men dagen fick börja med att test köra bil igen. Har inte kört på två veckor och eftersom mina ben inte riktigt hänger med alltid var jag tvungen att test köra en sväng innan ja kunde åka själv. Var ju ingen hit att köra bil kan ja ju säga.. Men det var mest för att huvudet inte riktigt hängde med i början. Kändes som bilen bara flöt fram och att hände så fort så det var lite obehagligt men de gick ju helt okej! Blev bättre när jag kört en stund och senare körde iväg till Bredene, då var de nästan som vanligt :)
 
Fick i alla fall äntligen komma till jobbet och snosa och pussa på massa grisbebisar! Som jag saknar de små rosa, mjuka och pussglada små figurerna! Saknar deras inte så mjuka och pussvänliga- men ändå mysiga mammor också såklart!
Sen fick jag prata en massa med Malin också och äta kakor såklart :)
 
Att man kan bli så glad utav dessa små djur. Man kan inte sluta gå med ett leende på läpparna hela tiden när man är på jobbet och se de små busarna när de sover och leker. Så jag har helt klart bästa jobbet och längtar till jag kan komma tillbaka och börja jobba igen!
 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR