Rollercoaster

Kör en sammanfattning av helgen lite snabbt :)
 
Lördag- Mådde för första gången helt bra när jag vaknade, väldigt skön känsla kan ja lova! Så vi åkte ner till stan eftersom det var marknad och allt, men orkade inte med de riktigt så vi gick ett varv runt torget och så fick de vara bra med de!
Sen hade vi planerat in fotografering av mig och Lucas under dagen :) Isabelle hjälpte mig att göra i ordning min fina häst så gick vi till gärdet och tog massa kort! Är så underbart att ha stallet och hästen, även om jag inte kan göra mycket får jag i alla fall hålla på med de jag älskar mest! Så nu väntar jag spänt på att få se alla bilder, men vet redan att de kommer va jätte fina :D Så tusen tack till bästa fotografen Isabelle! Fick även en rapport på kvällen av Mikaela som ridit min lilla häst och han hade skött sig perfekt! Man kan ju inte bli annat än stolt ♥ Var grymt trött när jag kom hem så de fick bli soffan resten av kvällen.
Och sen de bästa på hela dagen! Upptäckte på morgonen att min knöl under armen börjar gå tillbaka och den gör inte ont! Så de måste ju betyda att Cytostatikan fungerar! Efter en månad med smärta slipper jag nu ha ont, känns underbart bra för tillfället!
 
Söndag- Mindre bra dag.. Redan när jag vaknade kände jag att ja mådde sådär men trodde de berodde på att jag var trött. Trodde ju att kroppen skämtade med mig när jag reser mig och har träningsvärk i benen efter gårdagens kanske 200 m långa promenad.. Benen kändes som spaghetti, till och med jobbigt att ta sig ner för trappen. Allt detta plus att jag var grymt trött efter att jag drömt en massa konstigt och jobbigt under natten.
Gick direkt och lade mig i soffan för att vila benen. Men när jag senare skulle upp en sväng så snurrade världen till och mamma fick sätta mig på en stol då hela rummet snurrade och jag mådde JÄTTE dåligt. Försökte resa mig men fick snabbt sätta mig igen. Mådde sjukt dåligt men de släppte efter en stund med kallt vatten mot huvudet och frisk luft.
Allt börjar komma ikapp mig nu och det är inte kul, inte kul alls. 
Fick sova på eftermiddagen och orkade åka med till stallet en sväng så nu är jag piggare igen vilket känns bra!
 
Allt detta är verkligen en bero o dal bana och jag sitter längst fram med ögonbindel, det skrämmer skiten ur mig men när jag väl sitter på kan man inte hoppa av så det är bara att åka med och hoppas på att de blir en bra åktur.
 
Nu ska jag kolla på Partaj och Café Bärs och få skratta lite, de behövs just nu!
 
 
 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR