Upp och ner dag

Vaknade i morse och mådde sådär kan man väl säga. Vet inte hur man ska beskriva känslan men typ må illa, snurrig i huvudet och rastlös samtidigt? De är inte jätte kul iaf. Men tar får ju medicin för illamåendet, och idag fick jag ta extra tabletter för att se om de blev bättre och en liten förbättring blev de att!
Inte nog med att man mått lite illa jag har vart tröttare än en zombie hela dagen och fick till och med gå och lägga mig en sväng mitt på dagen, även om de inte hjälpte värst mycket just då..
Men ville ändå med till stallet för att klappa på min lilla häst och få komma ur huset. Fick trycka i mig mat utan att tänka på att de kväljde mig utan de var bara att tugga och svälja. Och konstigt nog så började jag må bättre efter detta mattvång! Men efter att ha gått ett par dagar med knappt någonting i magen blev nog min kropp lite glad och pigg igen!
Så när vi kom hem senare orkade jag trycka i mig lite sallad så nu är ja pigg och glad och har inte mått så bra som ja gör nu under de senaste dagarna så de känns bra!
Om jag är lika pigg i morgon som jag är nu blir det fotografering med Lucas. Kan vara kul att ha fina porträtt kort på oss innan jag blir mer sjuk. Så hoppas på att vi slipper regn i morgon! 
 
 

Då håller vi tummarna för att ni får fint väder i morgon! Kram <3




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR