A new week

Då var de måndag och en ny vecka igen då! Men ingen bra vecka skulle jag vilja påstå eftersom det är behandlings vecka.. Men ja får tänka på att det bara är 3 gånger kvar sen är de över och jag slipper må såhär varannan vecka!
Vet inte hur det kommer bli på behandlingen denna vecka. För de första så ska jag ha en annan sköterska för Marita är på en annan avdelning nu ett par veckor men som tur är va hon inne på min avdelning igen under min sista behandling :) Men mer om denna vecka. Mamma är jätte förkyld och vet inte om hon kan följa med in på avdelningen så antingen får pappa följa med eller så ska ja vara där själv. De enda jag gör på dagarna på sjukhuset är visserligen att titta på film och sova så behöver ju egentligen inget sällskap men alltid kul att ha nån att prata med. Men vi får se va de blir helt enkelt! Först ska jag på provtagning i morgon och hoppas på att jag inte blir för förkyld så jag får skjuta på behandlingen men de måste bli riktigt illa innan de händer :)
 
Gjorde en heldag i stallet igår för de skulle storstädas! Vi skrubbade och skurade för allt vi hade och det blev så fint och luktade så rent o fräscht :) hade en jättebra och trevlig dag! :D Så nu är de bäst för hästarna att de är nöjda! Känner av skurandet idag och har träningsvärk och ont i hela kroppen.. Ska verkligen bli skönt att komma igång och träna sen så jag orkar med saker igen!
 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR