Dålig uppdatering här

Jag har inte orkat satt mig vid datorn denna veckan så därför har de blivit dåligt uppdaterat men jag får väl bättra mig! :)
Förra veckan var de behandling och läkarbesök då som sagt. Läkarbesöket gick bra och mina röntgen bilder såg bra ut! Även om läkaren inte riktigt fått de svaren hon ville från Arvika men de såg i alla fall bra ut så det var skönt! Hon kände även igenom mig o hin kunde känna något och tumörerna finns ju kvar och de kanske inte kommer att försvinna men de kommer inte att vara elakartade mer sen och aldrig mer sen får vi hoppas!
Behandlingen var som vanligt, mådde lite dåligt och var trött. Är så känslig för färgen på de ena cellgiftet, är helt orange-rött typ. Så vi hängde ett örngott över min droppställning så jag skulle slippa se de sen gömde jag slangen så gott de gick och de blev faktiskt bättre av att slippa se de :)
Mådde riktigt dåligt onsdag kväll.. Blev lite bättre till torsdag men inte helt så denna gången var inge kul..
 
Men nu har ja gått in på min "bra vecka" och det är skönt att slippa må så dåligt och ha riktigt lika ont. Har haft riktigt ont runt mitt ärr på sidan av halsen denna vecka, men det måste varit läkaren som kom åt något när hon kände igenom mig. Hoppas de blir bättre för det sitter så fel, man kommer alltid åt där på något sätt och då gör de ont. Usch och blä för allt detta!
 
Bara 3 gånger kvar nu!!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR