Datorn protesterar.

Har inte skrivit på ett tag för vår dator vill inte samarbeta alls längre..
Men får försöka skriva lite och hoppas den lyder så jag slipper bli arg! :)
 
Nu är behandling 11 klar och jag har bara 1 (!!) behandling kvar. Helt sjukt verkligen! Känns som det var igår jag satt på sjukhuset och fått min diagnos och fick veta att jag skulle behandlas i 6 månader.
Denna behandling har varit jobbig, mått ganska illa och fått tagit extra mediciner. år fortfarande inte helt okej men hoppas det vänder under dagen eller i alla fall i morgon. Det har ju vart marknad i Säffle också och det är första året på länge som jag inte är ute och åker karuseller med min lilla lillerudsfamilj, sorgligt!
Men nästa år är jag på hugget igen!
 
Tänk att om bara 10 dagar så är min sista behandling och dagen då jag tar ut min Picc-line. Slangen som hjälpt till att rädda mitt liv, räddat mig från cancern. Ibland har den bara varit i vägen och obekväm när man ska sova och den är i vägen när man har kläder på sig. Och usch vad den kliar efter man duschat.. Men jag har sluppit att bli stucken varje gång jag ska ha tagit alla prover och fått behandlingar och de är väldigt skönt. Kommer bli skumt att inte ha något armen längre, kommer kännas naket.
Om 10 dagar börjar resan tillbaka till den jag var innan, bort med extra kilo och hit med bättre kondition och styrka!
 
 
 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR