Kort inlägg

Har vart ganska jobbigt efter denna behandlingen.. Mådde riktigt bra på onsdag under men när jag kom hem däckade jag i soffan och var bara uppe knappt en timme under kvällen innan ja gick och lade mig och vaknade nästa dag. Så jag sov nog sammanlagt 17 timmar eller nåt, sjukt!
Sen mådde ja inte så bra och var jätte trött torsdag och fredag. Mår fortfarande lite skumt men de beror på magen och de borde bli bättre snart. Har varit riktigt jobbigt psykiskt denna gången också, har verkligen vart helt på botten, kommer nog vara de ett tag till men hoppas på att allt som händer bara kan vända snart så jag börjar se saker positivt.
 
Min blogg har blivit inlagd på Ungcancers hemsida under medlemsbloggar. Känns bra att andra kan läsa om min resa och kanske få svar på några frågor :) Och jag lovar att jag ska skriva ett bättre inlägg, kanske ikväll? Men nu ska ja begrava mig i soffan en stund!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR