Penicillin

Allt blir inte som man tänkt sig riktigt.. Har ju varit ganska förkyld ett tag nu men började såklart få ont i öronen som alltid vid förkylning. Tänkte inte mer på det men när jag var i stallet s bara högg de till i ena örat och gjorde jätteont! Så jag tänkte- tjoho, nu har jag väl öroninflammation också! Ringde cytostatika mottagningen och de tyckte jag skulle åka till sjukhuset och kollaupp det i alla fall. Så det blev en direkt tid i Säffle och mycket riktigt, öroninflammation!
Så nu år jag på penicillin i en vecka. Trodde do ja skulle dö när ag såg pillren, va de största jag sett! Och jag so inte ens kan svälja vanliga piller. Så jag får delapillret i 3 delar och även då är de svårt at få i sig!
Men ag måste få i mig alla piller så jag inte behöver skjuta på någon behandling för det är de sista jag vill!
 
I morgon ska ja hämta hem min kusins crosstrainer som ja ska låna för att försöka komma igång. Kan ju börja lite smått de jag orkar innan behandlingarna är slut för då är de träna som gäller! Ska skriva in mig på Etage igen tror ja för att komma igång :) Hoppas att alla extra kilo försvinner fort och konditionen kommer tillbaka sakta men säkert utan problem :)
 
 
 
 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR